Jubileum 125 jaar St. Pauluskerk komt dichterbij.

07 oktober 2018

Op zondag 21 oktober a.s. viert de St. Paulusparochie het 125-jarig wijdingsfeest van onze kerk. Een plechtige Eucharistieviering om 11.15 uur, opgeluisterd door de Koninklijke Harmonie St. Cecilia en

een groot koor (samengesteld uit het Koninklijk Mannenkoor Cecilia, het C.C.K. Koor en het Gregoriuskoor uit Vijlen en enkele vrijwillige damesstemmen van elders), zal het hoogtepunt worden.

Na afloop van deze viering trekken wij in stoet naar Zera om onder het genot van een glaasje nog heel even met elkaar te vertoeven, van gedachten te wisselen om ons leven als parochie op een ongedwongen manier een ietwat feestelijk tintje te geven. Er is géén receptie. Om 15.00 uur sluiten de tapkranen. Langs deze weg nodigen wij alle verenigingen uit acte de préseance te geven.