Jubileum 125 jaar St. Pauluskerk

geschreven op
18 november 2018

Op 21 oktober vierden we dit feest. De eerste feliciatie aan de 125 jarige St. Paulus kwam van onze nieuwe Bisschop!

Lees hier de brief van de Bisschop-elect, Harrie Smeets.

Enkele reacties:

"Graag wens ik u van harte proficiat met de mooie feest-mis in de kerk bij het 125 jarig jubileum. Het geheel was werkelijk indrukwekkend: een grote en prachtige samenklank van zovele mensen met zovele capaciteiten en instrumenten..."

"Wat een prachtige mis....niet alleen de muziek van de koren, de harmonie en de solisten, maar ook de gebedsintenties hebben ons heel goed gedaan. Als wij in Vaals in de kerk zijn geweest, nemen wij altijd iets mee naar huis...."

"Wat een prachtige, stralende en feestelijke dag! Woorden schieten tekort... een dag met 5 sterren en een gouden rand. Organisatorisch fantastisch in elk opzicht!".