Nog eenmaal de kerkbijdrage, kort en krachtig!

10 februari 2019

Intussen hebben 500 dankbrieven de pastorie verlaten, maar de dalende lijn zet zich ook hier door mede door het overlijden van steunende mensen en ook door verhuizingen.

Langs deze weg wil het kerkbestuur van de H Paulus een dringend beroep doen op de vele parochianen die nog niet meedoen aan de kerkbijdrage. Willen wij niet wat exploitatie betreft in de rode cijfers komen, dan moet er wat gebeuren.

En als wij moeten interen op het vermogen, zoals al vele parochies in onze omgeving moeten, dan is de bodem van de brandkast van de kerk heel gauw in zicht. Komend weekend liggen achter in de kerk folders waarmee u uw voornemen om mee te doen, kenbaar kunt maken. Wij hopen dat u ons niet in de steek zult laten.

Hieronder een voorbeeld van de folder, echter een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. is ook voldoende.

folder kerkbijdrage