20. Aachener Krippenweg

15 december 2019

ST. PAULUSKERK VAALS opgenomen in de Jubileum uitgave van de Akense kerstkribbentocht!

Bij gelegenheid van de 20e Akense kerstkribbentocht zijn er twee kribben uitgekozen om het jubileum een euregionaal karakter te geven: de St. Pauluskerk Vaals en de St. Rochuskerk van Hauzet (België). Deze deelname is een bewijs voor de goede samenleving in de Drielandenomgeving en onderstreept nog eens dat de vredesboodschap van Kerstmis een universele betekenis heeft en de moeite waard is in het leven van de mensen uitgedragen te worden. Op de lijst, die u kunt vinden in de folder in de kerk, zijn er 43 locaties die bezocht kunnen worden.

In Vaals is de kribbe in de kerk eerst te bezichtigen vanaf vandaag, zondag 15 december, wanneer het traditionele kerstconcert plaatsvindt, en het kindje Jezus wordt pas in de Nachtmis in de kribbe gelegd.

De "Aachener Krippenweg" loopt van 30 november 2019 tot 6 januari 2020, in Vaals blijft de kribbe tot 2 februari (Maria Lichtmis) staan.

G. Broekhoven, pastoor