ZALIG NIEUWJAAR?

29 december 2022

Wij wensen elkaar zo gemakkelijk: zalig nieuwjaar, maar wij beseffen tegelijk dat er nog grote vraagtekens zijn: de vrede in de wereld? de zware energielasten? waar vinden wij de kerkberichten? een nieuwe pastoor?

Wij hopen op een goede gezondheid, we krijgen wat meer loon/uitkering, misschien is er plaats in de Troubadour, de pastoor zoekt nog een appartement.

De momentele computer-afstemming van de verwarming in de kerk beloopt bijna het viervoudige: 60.000€ en dat kan bruintje niet trekken en zal mogelijk gevolgen hebben voor de diensten in de week.

De vraagtekens blijven, en toch geloven wij in een zalig nieuwjaar, want God zal ons niet in de steek laten.

In dat vertrouwen wensen wij u allen
EEN ZALIG NIEUWJAAR!

Namens het Kerkbestuur van de H. Paulus Parochie Vaals, g. broekhoven, pastoor

N.B. Wanneer er nog geen duidelijkheid is of en wanneer wij de kerkberichten kunnen plaatsen in een ander blad, kunt u terecht op deze website of aan de kerkdeur!