ONZE SACRAMENTSPROCESSIE! - zondag 18 juni

geschreven op
16 juni 2023

STEEKT  U  A.U.B.  DE VLAGGEN  UIT!

Route :

Na de H. Mis van 9.00uur vertrek St. Pauluskerk (9.40u)-Tentstraat-verlengde Tentstraat-Korenstraat-Morettiflat (eerste rustaltaar)

Ceresstraat-park Bloemendal-Langedael (tweede rustaltaar)

Bloemendalstraat- v. Clermontplein-Gemeentehuis (derde rustaltaar)

Koperstraat-Lindenstraat-Kerkstraat-St. Pauluskerk (sluitings-lof)

OPSTELLING  PROCESSIE

1. Misdienaar met kruis
  2. Verenigingen met vlag
  3. Koninklijke Harmonie St. Caecilia
  4. Koninklijk Mannenkoor Cecilia Vaals
  5. Schutterij St. Paulus
  6. Erewacht Oud-prinsen
  7. Communicantjes
  8. Acolieten
  9. Allerheiligste (de troonhemel wordt gedragen door leden van de Prinsengarde Vaals, geflankeerd door leden van het Kerkbestuur en Collectantengilde met flambouwen.
  10. Vertegenwoordigers van de Gemeente Vaals
  11. Overige processiegangers.

Na de processie zijn de processiegangers welkom op de parkeerplaats naast de kerk voor een kopje koffie, een broodje en/of glaasje.
Nog even samen napraten over de processie en bekomen van de vermoeienissen in een gezellige sfeer is belangrijk voor het sociale leven in onze parochie en de verenigingen.

Indien het zondag regent en de processie geen doorgang vindt, dan zijn de H. Missen om 9.00u en 11.15u.

g. broekhoven, pastoor