Afscheid organiste Cecilia

geschreven op
07 oktober 2018

Afgelopen weekend heeft onze organiste Cecilia Kollerics afscheid genomen. Zij verhuist naar een appartement in een speciale MS-kliniek in Zandvoort;

het is geen kliniek of verzorgingstehuis zoals men het kent. Het is wereldwijd een uniek expertisecentrum op het gebied van de ziekte MS met de mogelijkheid daar ook te wonen met de noodzakelijke verzorging. We zijn haar dankbaar voor de vele malen dat zij ons als organiste uit de brand heeft geholpen en ondanks de groeiende handicaps ons heeft laten genieten van haar orgelspel. Wij gunnen haar nog heel wat fijne en rustige jaren in Zandvoort, waar zij reeds diverse malen op revalidatie was en waar zij zich reeds in korte tijd thuis gevoeld heeft. De St. Pauluskerk wil haar langs deze weg bedanken. De orgelklanken van het orgel beneden in de kerk zullen een blijvende herinnering aan haar zijn.
Haar adres: Cecilia G. Kollerics, Nieuw Unicum Merel-/Vinkenhof 209, Zandvoortselaan 165, 2042 XK Zandvoort.