KOMEND WEEKEND HERVATTEN WIJ DE H. MISSEN.

03 juni 2020

Officieel mogen wij 30 personen toelaten.
Er is plaats genoeg in onze kerk om de 1 1/2 meter afstand te bewaren.
Gedacht wordt aan plaatsen op de hoeken van de banken met deze restrictie dat men om de andere bank een plaats kiest.

GAARNE EEN KLEIN BEETJE VERDELEN OVER DEZE DRIE MISSEN!

P.S. l.v.m. een mogelijk besmettingsgevaar heeft de overheid graag de namen van de mensen die de H. Mis bezocht hebben. Het makkelijkste is wanneer u zelf een briefje met naam en adres meebrengt en achter in de kerk in een emmer deponeert. Bent u het vergeten, dan liggen er losse briefjes om in te vullen. Na 4 weken worden de gegevens vernietigd!

Bij het binnenkomen kunt u uw handen desinfecteren.

Communie-uitdelen met een pincet of achter plexiglas lijkt me geen goed idee.
Daarom staan vooraan in de kerk twee tafeltjes met een wit tafellaken, waarop de hosties op geruime afstand van elkaar gelegd en geconsacreerd worden.
Na de zegen komen de gelovigen (op afstand) via het middenschip naar voren en gaan dan direct via de zijgangen naar buiten, zodat er zo weinig mogelijkheid tot contact is.

Bij de deur staan het kerkbestuur/collectanten met een mandje op een tafeltje voor de collecte U begrijpt dat ook onze kerk uw bijdrage niet kan missen.
Mijn hartelijke dank bij voorbaat!

g. broekhoven, pastoor

WEEKDIENST VAN DE PAROCHIEKERK VAN DE H. PAULUS VAALS

P.S. Misintenties en/of intenties van missen die niet gelezen zijn in de afgelopen maanden, kunt u opgeven bij de pastoor

(telefonisch 3061323 of met een briefje in de brievenbus van de pastorie).